Planetary annihilation скачать торрент бесплатно

Файлы, драйверы и библиотеки

Практически каждое устройство в компьютере требует набор специального программного обеспечения. Это драйверы, библиотеки и прочие файлы, которые обеспечивают правильную работу компьютера.

  • Скачать драйвер для видеокарты Nvidia GeForce
  • Скачать драйвер для видеокарты AMD Radeon

Driver Updater

  • загрузите Driver Updater и запустите программу;
  • произведите сканирование системы (обычно оно занимает не более пяти минут);
  • обновите устаревшие драйверы одним щелчком мыши.

существенно увеличить FPSAdvanced System Optimizer

  • загрузите Advanced System Optimizer и запустите программу;
  • произведите сканирование системы (обычно оно занимает не более пяти минут);
  • выполните все требуемые действия. Ваша система работает как новая!

Когда с драйверами закончено, можно заняться установкой актуальных библиотек — DirectX и .NET Framework. Они так или иначе используются практически во всех современных играх:

  • Скачать DirectX
  • Скачать Microsoft .NET Framework 3.5
  • Скачать Microsoft .NET Framework 4
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2005 Service Pack 1
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2008 (32-бит) (Скачать Service Pack 1)
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2008 (64-бит) (Скачать Service Pack 1)
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2010 (32-бит) (Скачать Service Pack 1)
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2010 (64-бит) (Скачать Service Pack 1)
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2012 Update 4
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2013

Появляется чёрный экран в Planetary Annihilation

  • Драйверы установлены/обновлены, но Planetary Annihilation всё равно отказывается работать
    нормально? Тогда нужно проверить ПО, установлены ли вообще необходимые библиотеки? В
    первую очередь проверьте наличие библиотек

    Microsoft Visual C++

    и

    .Net
    Framework

    , а также наличие «свежего»

    DirectX

    .
  • Если ничего из вышеописанного не дало нужного результата, тогда пора прибегнуть к
    радикальному способу решения проблемы: запускаете Planetary Annihilation и при появлении
    чёрного экрана нажимаете сочетание клавиш «Alt+Enter», чтобы игра переключилась на
    оконный режим. Так, возможно, откроется главное меню игры и удастся определить
    проблема в игре или нет. Если удалось перейти в оконный режим, тогда переходите в
    игровые настройки Planetary Annihilation и меняйте разрешение (часто получается так, что
    несоответствие разрешения игры и рабочего стола приводит к конфликту, из-за которого
    появляется чёрный экран).
  • Причиной этой ошибки также могут послужить различные программы, предназначенные для
    захвата видео и другие приложения, связанные с видеоэффектами. А причина простая –
    появляются конфликты.
  • И напоследок – проблема, вероятнее всего, может быть связана с технической
    составляющей «железа». Видеоадаптер может перегреваться, как и мосты на материнской
    плате, что влечёт за собой уменьшенное энергопотребление видеокарты. Мы не будем
    вдаваться в детальные технические подробности, поэтому просто рекомендуем в
    обязательном порядке почистить свою машину от пыли и также поменять термопасту!

Choosing a Difficulty

You should download and install this mod via the Planetary Annihilation TITANS in-game Community Mods.

Casual

  • Economy first opening
  • One army
  • Techs as soon as possible
  • Goes orbital as soon as possible
  • Turtles
  • Poor troop selection
  • Barely scouts
  • Doesn’t adapt to what the enemy is doing
  • Loves fabbers
  • Loves static defence/offence
  • Poor use of fabbers
  • Poor economy handling
  • No micro
  • Terrible threat assessments

Bronze

  • Factory first opening
  • One army
  • Techs as soon as possible
  • Will go orbital if it can
  • Expands slowly
  • Poor troop selection
  • Barely scouts
  • Doesn’t adapt to what the enemy is doing
  • Loves fabbers
  • Loves static defence/offence
  • Poor use of fabbers
  • Average economy handling
  • No micro
  • Terrible threat assessments

Silver

  • Factory first opening
  • Few armies
  • Will tech if it can
  • Will go orbital if it can
  • Expands slowly
  • Poor troop selection
  • Barely scouts
  • Doesn’t adapt to what the enemy is doing
  • Likes fabbers
  • Likes static defence/offence
  • Average economy handling
  • Average micro
  • Poor threat assessments

Gold

  • Smart factory first opening
  • Many armies
  • Will tech if it can
  • Will go orbital if it can
  • Expands OK
  • OK troop selection
  • OK scouting
  • Some adaption to its opponent’s play
  • Dislikes fabbers
  • Appropriate use of static defence/offence
  • Average economy handling
  • Average micro
  • OK threat assessments

Platinum

  • Smartest factory first opening
  • Unlimited armies
  • Techs quickly
  • Goes orbital smartly
  • Expands quickly
  • Good troop selection
  • Good scouting
  • Smartly adapts to its opponent’s play
  • Good fabber to troop balance
  • Appropriate use of static defence/offence
  • Good economy handling
  • Best micro
  • Great threat assessments

Uber

  • Smartest factory first opening
  • Unlimited armies
  • Techs quickly
  • Goes orbital smartly
  • Expands quickly
  • Good troop selection
  • Good scouting
  • Smartly adapts to its opponent’s play
  • Good fabber to troop balance
  • Appropriate use of static defence/offence
  • Good economy handling
  • Best micro
  • Great threat assessments

Subpersonalities

By default, Queller AI at Uber level will adapt its play to try and suit the system and the opposition it faces. You can use subpersonalities to customise Queller’s game to your liking or help it play better where it’s making poor strategy choices.

1v1

Optimised for 1v1 play

Bot

Doesn’t build vehicle factories

Free For All

  • More cautious about engaging in battle
  • Techs earlier
  • Orbital earlier
  • Avoids antagonistic scouting raids

Rush

  • Techs late
  • Slower to enter orbital

Tank

Doesn’t build bot factories

Turtle

  • More likely to build defences at its expansions
  • More likely to build titans

Introduction

This guide will walk you through the installation, configuration and use of the Queller AI mod. This mod is a total overhaul of the AI. It covers a wider range of difficulties than TITANS, from easier to harder (Casual to Uber), all of which play in a more humanlike fashion than their TITANS counterparts. It features complete support for the Legion Expansion.

Queller AI uses the AI Compatibility Framework to allow you to play it alongside the TITANS AI. Want a mix of TITANS and Queller in one game? You can do that.

Once installed, Queller AI will work in any game you host. Other players do not need the mod installed.

The Queller AI has no effect on Galactic War, for that you should refer to the .

Multiplayer LAN Games

When all players and the server are on the same IPv4 local network you can host a LAN game.

Offline (not logged in) LAN Games

When offline you are NOT logged in using a PA or Steam account. You can also be disconnected from the internet after initial setup.

LAN Setup

  • Every player must have the same build of PA
  • Every player must use a unique username
  • Every player must be on the same network subnet to receive LAN beacons
  • Every player must enable Community Mods
  • Servers use TCP port 20545 for games and UDP port 8192 for LAN beacons to advertise local games

Hosting a LAN Game From Within PA

  • Local server and local server multi-threading should be enabled in:
  • Create a local game on your personal super computer using:
  • Make the game public to start broadcasting the LAN beacon for your game
  • Leave the game public to allow players to reconnect or spectate

Joining a LAN Game

  • Players can join your LAN game using:
  • Public LAN games are listed under the Local region

Online (logged in) LAN Games

When online you are logged in using a PA or steam account via the internet.

Each player must be logged in using a different account or offline using a different username.

When hosting ensure host game locally is enabled before you create the game.

Ошибка DirectX в Planetary Annihilation


«DirectX Runtime Error»

«DXGI_ERROR_DEVICE_RESET»

«DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG»

«DXGI_ERROR_DEVICE_REMOVED»

  • Первым делом необходимо установить «чистую» версию драйвера вашей видеокарты (то
    есть не стоит сразу спешить устанавливать тот же GeForce Experience, ничего лишнего
    от AMD и аудио).
  • При наличии второго монитора попробуйте отключить его, а также отключите G-Sync и
    любые другие виды дополнительных/вспомогательных устройств.
  • Воспользуйтесь средством проверки системных файлов для восстановления повреждённых
    или отсутствующих системных файлов.
  • В случае если используете видеокарту от Nvidia, тогда попробуйте включить

    «Режим
    отладки»

    в панели управления видеокартой.
  • Часто причиной ошибки служит перегретая видеокарта, поэтому для проверки её
    работоспособности рекомендуем воспользоваться программой

    FurMark

    . Если это оказалось действительно так, тогда следует
    понизить частоту видеокарты.

  • Если вдруг столкнулись с другими ошибками, тогда рекомендуем переустановить DirectX,
    но перед этим лучше на всякий случай удалить старую версию (при этом обязательно
    удалите в папке перед переустановкой все файлы начиная с

    «d3dx9_24.dll»

    и
    заканчивая

    «d3dx9_43.dll»

    ).

Planet Smashing

The feature that Planetary Annihilation derives its name from. Build as many Halleys on a planet as indicated by the engine icons next to the planet and you will see a new button in the system list. If the planet has no icons then it cannot be powered by Halleys.

Be aware that all players are notified every time a Halley is built and are given its location.

Clicking it will zoom your view out to see the entire system. Potential targets will have a new icon next to them.

Click the planet you want to annihilate. The view will now switch to the surface of the planet and you will be asked to click the location you want to come down on. Once you have done that click the final button.

Once clicked the engines will light up and away it goes.

If you cancel the move then the planet will settle into an orbit wherever it stopped. The same will happen if one of the engines is destroyed. A planet enroute to smash another planet cannot be targeted by nukes.

Be aware that if another planet gets in the way of the smash it will be smashed instead. In heavily populated systems you will need to monitor a planet’s smash route.

Once a planet has been smashed any bodies it had orbiting it will now commence their own orbit around the sun. If their orbit causes them to run across the path of another planet then the collision will be treated the same as a smash. Be wary of the chain reactions one smash can cause in a system.

Galactic War

This is Planetary Annihilation’s randomly generated single-player campaign. You start out with almost no tech and must fight your way across the galaxy defeating enemies and gaining more technology. Victory is obtained when you eliminate the three enemy faction leaders.

On the setup screen you select your commander and faction, both of which are cosmetic elements only. You can also name your game for later access.

The Size setting determines the size of the galaxy you will play in. A larger galaxy means a longer game, it also generally means an easier one as you will have more opportunities to collect tech ahead of battling a faction leader.

The Difficulty controls how quickly the AI ramps up in difficulty in terms of AI difficulty level, number of commanders and economic multipliers.

The Commander Loadout controls what technology you start the game with. You will unlock additional loadouts over the course of your Galactic War games.

Full Screen Desktop Resolution and 4K

Full screen uses a borderless window at your native desktop resolution to allow for quick alt-tabbing to desktop and other applications without disruption.

Subsampling

If you are playing on an older or lower spec GPU then try subsampling:

SETTINGS > GRAPHICS > RESOLUTION SCALING > SUBSAMPLE (75%)

Subsampling does not pixelate the user interface.

Supersampling

If you have a high spec GPU then you can also supersample:

SETTINGS > GRAPHICS > RESOLUTION SCALING > SUPERSAMPLE (175%)

GUI Size

You can increase or decrease the GUI size using:

SETTINGS > GAMEPLAY > GUI SIZE

Save will make the changes permanent. Cancel will temporarily change so you can test.

You can increase or decrease the build bar size using:

SETTINGS > GAMEPLAY > BUILD BAR SIZE

Еще больше ухудшить графику в Planetary Annihilation: TITANS (режим «картошки») — выключить сглаживание и т.п.

Если Planetary Annihilation: TITANS запускается, но сильно тормозит, то перед началом всех процедур следует снизить графику до минимума через настройки игры. Если это не помогло, то придется прибегнуть к помощи сторонних программ для настройки видеокарты:

  • NVIDIA Inspector для видеокарт от Nvidia;
  • RadeonMod для видеокарт от AMD.

Загрузив программу, запускаем ее. В случае с NVIDIA Inspector нужно запускать файл nvidiaProfileInspector.exe, а не nvidiaInspector.exe. Сверху, в строке «Profiles:» можно выбрать любую игру, которая поддерживается драйверами Nvidia.

Ниже представлены все доступные настройки. Их много, но для того, чтобы ухудшить графику в игре до «картофельной», вполне достаточно всего нескольких, которые находятся в разделе «Antialiasing».

Наибольший прирост производительности дает изменение этих двух параметров:

  • Texture filtering — LOD bias;
  • Antialiasing — Transparency Supersampling.

Каждая из этих настроек имеет разные значения. Некоторые из них могут делать картинку в Planetary Annihilation: TITANS неудобоваримой, поэтому следует попробовать разные комбинации значений, которые дают более-менее сносное играбельную картинку.

В случае с RadeonMod все аналогично: нужно найти настройки, отвечающие за отображение текстур и снижать их до тех пор, пока FPS в игре не станет достаточно высоким.

Что сделать в первую очередь

  1. Скачайте и запустите всемирно известный CCleaner (скачать по прямой ссылке) — это программа, которая очистит ваш компьютер от ненужного мусора, в результате чего система станет работать быстрее после первой же перезагрузки;
  2. Обновите все драйверы в системе с помощью программы Driver Updater (скачать по прямой ссылке) — она просканирует ваш компьютер и обновит все драйверы до актуальной версии за 5 минут;
  3. Установите Advanced System Optimizer (скачать по прямой ссылке) и включите в ней игровой режим, который завершит бесполезные фоновые процессы во время запуска игр и повысит производительность в игре.

Suggested Difficulty

Below are recommendations for the difficulty you may wish to start on based on what you set the TITANS AI to, or your ladder ranking.

When you need to increase the challenge but don’t want to increase the difficulty, give the AI an eco-boost rather than adding more AIs. Not only will this be better for the sim, but will also stop the problem of there being fewer resources to go around for the AI which in turn makes it easier to beat.

TITANS Queller Eco
Normal Casual 1.0
Hard Silver 1.0
Relentless Gold 0.8
Absurd Gold 1.0
League Placement Difficulty Eco
Bronze Low Bronze 1.0
Bronze Mid Silver 1.0
Bronze High Gold 1.0
Silver Low Platinum 1.0
Silver Mid Uber 1.0
Silver High Uber 1.2
Gold Any Uber 1.4
Platinum Any Uber 1.6
Uber Any Uber 1.8

Client Stalls or Unit Jumps

This is usually a network issue such as packet loss or network lag in transit to PAnet AWS servers (or OVH US for the dedicated servers).

Some network issues may be temporary due to congestion or bad ISP transit / peering routes.

Software such as firewalls or network optimisers can also disrupt network connections. eg ASUS / Rog GameFirst on Windows.

Network Testing

MTR or WinMTR is the preferred tool for testing network connectivity. All hops should show 0 (no packet loss) or 100 (blocked).

Persistent packet loss on many hops is most likely a local issue with PC software / hardware, Ethernet cables, router software / hardware or your ISP last mile connection to network termination / demarcation (or ONT for fibre connections).

Incorrect MTU and TCP MSS clamping settings may result in fragmentation or packet loss. For PPEoE, DSL or cable connections test MTU sizes of 1492 or 1452.

Adding More Maps

Once you’ve played a lot of Galactic War you will have seen all the built-in systems more than once. You might fancy a change, have particular systems you’d like to see, or just want more multi-planet than you get out-of-the-box. To achieve this we will use Shared Systems for Galactic War, a mod which lets you load in TITANS systems, your systems, and systems out of any map pack you lay your hands on.

Installing

Go into Community Mods from the main menu. Click the Available tab and search for “gw”. Select Shared Systems for Galactic War and choose to install it.

Using the Mod

When you go into Galactic War you’ll notice something different.

In the bottom left you now choose what systems to load into Galactic War. By default, it has selected the PA category, which are the systems that ship with TITANS. Below that is My Systems, which would load any systems you have created or imported. Default Systems and onwards are categories on the Shared Systems server. These are areas which anyone can upload to (default systems) or are restricted to specific individuals (everything else). I recommend against using these categories for two reasons:

  1. Many of the systems are old and out-of-date
  2. The Shared Systems server is often offline, or when online is slow to load the systems

In the screenshot above we see a 0 next to Default Systems and the Go To War button is greyed out. This is because the systems from Default Systems have not completed loading. Given the count of 0, I would assume the server is offline, but even if it were online you wouldn’t be able to play until hundreds of random systems had been loaded.

So how do we add more systems? Simple. Map packs.

Adding Map Packs

Return to Community Mods on the main menu and this time search for “map”. Select the ones you want and click install for each.

Checking the Contents

If you haven’t used these map packs before you might want to check out what you just installed. The easiest way to do this is to go into the System Editor from the main menu.

Each map pack consists of one or more categories which are displayed as tabs. In addition, you will see My Systems, which are ones you’ve created or imported, and PA, which are the systems that come with the game. Shared should be ignored.

If you want to get an idea of what you’ve added just browse through the selection here and click on a system to get an overview. You’ll be able to see the number of planets, the number of starting locations, planet size, etc. You can always load them in the editor if you want to go in-depth, but this overview should give you an idea of which categories you want to add into your war.

Adding Your Maps to Galactic War

Now everything is loaded all you have to do is pick which ones to use. On the Galactic War screen, you’ll see that it’s not a list of map packs, rather it’s a list of the categories you saw in System Editor.

Each category displays a system count, in addition, once you select a category the number of multi-planet systems in that category will appear in brackets.

You are free to mix and match the system categories as you wish to get whatever Galactic War experience you want. The important thing is that you should now have a wide variety of exciting systems to play on.

Toolchain

Updated software development toolchain: https://en.wikipedia.org/wiki/Toolchain

  • Visual Studio 2019 latest with 142 build tools / Windows 10 SDK latest
  • Xcode 11 / macOS 10.15.x latest for macOS Mavericks 10.9+
  • Latest steam linux runtime / GCC 6.2.0 (currently limited by Steam Linux runtime)
  • Steamworks SDK 146 with macOS Catalina 10.15 support for 64 bit only
  • Coherent UI 2.6.8.x with macOS Catalina 10.15 support for 64 bit only
  • Windows libcurl 7.66.0 with nghttp2 for HTTP/2 and multiplexing
  • Steam Proton compatibility
  • Fonts converted to WOFF and all UI  html and css updated

Note: PA Launcher is not currently supported on macOS Catalina 10.15 and will be updated later this year.

Economy

Green is good

At the top of the screen is one of the most important parts of the game: the economy bar. On the left is your metal and the right your energy. The coloured bar and the numbers underneath represent the amount of the resource in storage against your total storage. The numbers to the right represent your incoming and outgoing amount of that resource, the top green number being income and the bottom red number spending. The large number on the right is the result of income minus spending.

In the centre is your overall efficiency which impacts the speed at which you build units and buildings. At 50% efficiency two fabricators or factories are building at the same rate as one fabricator or factory would at 100% efficiency. Fabricators are the construction units of the game.

Issue an order to the Commander to build something and you will see the number and colour of the bars change. Blue means you are earning more than you’re spending and your storage is full. Red means you’re spending more than you’re earning and your storage is empty or about to run out. Green is in-between the two and the colour they should ideally be most of the time.

Hovering over any unit which is currently building will show you how much it is costing you. The cost is always the same, regardless of what is being built. Likewise, buildings which generate metal or energy will show you how much they’re making. The green bar represents the health of the unit.

Planetary Annihilation operates using a flow economy, meaning that all units and structures are built over time and cost your economy the whole time they’re being built. For example, let us take a standard Fabricator Vehicle which builds at 10 metal a second for a cost of 1000 energy per second. It can build a Missile Defence Tower, which costs 300 metal. This means for an economy operating at 100% efficiency it would take the fabricator 30 seconds as 300 metal divided by 10 metal a second is 30. The total energy cost would be 30,000, that’s 1000 energy a second for 30 seconds. If your economy were operating at only 50% efficiency then the fabricator would only be building at 5 metal a second, but this would still cost you 1000 energy every second resulting in a total cost of 300 metal and 60,000 energy over 60 seconds. The higher the metal output of a fabricator or factory the faster it builds things.

Сюжетная линия

Planetary Annihilation TITANS — огромное расширение для оригинальной игры в жанре стратегия в реальном времени. Как и прежде, в самом начале вы должны будете выбрать, на какую территорию высадить главного героя. Он условно является протагонистом, потому что ярко выраженного персонажа, занимающего лидерские позиции, здесь нет. Так что высаживайте героя в том месте, которое понравится вам больше всего. Пока еще ваш персонаж умеет лишь строить доступные строения, основная часть которых открывается по мере прохождения игры. Это классическая стратегия в реальном времени и это видно с первых минут. Сначала вы создаете главную базу, имея в рядах своей армии одного рабочего, затем из этого здания появляется возможность создать таких же командиров (Commander), которые могут уже собирать ресурсы, строить другие объекты инфраструктуры и тд. После этого, вы сможете создать собственную армию, тренируя ее и всячески улучшая. Что касается боевых юнитов, то здесь сосредоточено большое количество персонажей. Правда, сначала вам будут доступны только бойцы с минимальным уровнем скиллов и навыков. Зато в дальнейшем, когда достигнете самого последнего левела, сможете создавать любых юнитов, каких только захотите. Игра идет до победного. Выиграть можно лишь при одном условии — чтобы ваш рабочий остался последним. Исследуйте внутриигровой мир, взрывайте другие планеты при помощи астероидов, разрушайте поселения врагов и сделайте так, чтобы ваш боевой юнит остался последним среди всех присутствующих персонажей в игре. Скачать торрент Planetary Annihilation TITANS на русском языке Механики следует всем любителям подобных стратегий в реальном времени.

Thanks To

  • Sorian of Planetary Annihilation Inc for:
    • making his AI moddable
    • answering my questions
    • taking on suggestions
    • fixing bugs as they come up
    • adding cool new features which make the AI increasingly smart
  • wondible for his creation of the AI Showdown tool
  • mikeyh for writing the Javascript for loading Queller’s personalities
  • alpha2546 for extensively playtesting Queller during Legion development
  • Everyone who has helped with translations:
    • K-Orthic | Gamax
    • gmase
    • PRoeleert
    • R.O.S.S
    • DeathByDenim
    • River
    • Felix Köhler
    • tunsel
    • omylist
    • IPWIW
    • Fred
    • CmdrEdem
    • something more than human
    • Linus Petersson
    • Spassky
    • Craeox
    • sevmek
    • fera
  • PA Inc for including Queller in its professional translation project

Planetary Annihilation: TITANS не запускается. Ошибка при запуске. Решение

Planetary Annihilation: TITANS установилась, но попросту отказывается работать. Как быть?

Выдает ли Planetary Annihilation: TITANS какую-нибудь ошибку после вылета? Если да, то какой у нее текст? Возможно, она не поддерживает вашу видеокарту или какое-то другое оборудование? Или ей не хватает оперативной памяти?

Помните, что разработчики сами заинтересованы в том, чтобы встроить в игры систему описания ошибки при сбое. Им это нужно, чтобы понять, почему их проект не запускается при тестировании.

Обязательно запишите текст ошибки. Если вы не владеете иностранным языком, то обратитесь на официальный форум разработчиков Planetary Annihilation: TITANS. Также будет полезно заглянуть в крупные игровые сообщества и, конечно, в наш FAQ.

Если Planetary Annihilation: TITANS не запускается, мы рекомендуем вам попробовать отключить ваш антивирус или поставить игру в исключения антивируса, а также еще раз проверить соответствие системным требованиям и если что-то из вашей сборки не соответствует, то по возможности улучшить свой ПК, докупив более мощные комплектующие.

Игра Planetary Annihilation

И в который уже раз вам предстоит покорение космоса. Но теперь в этой новой космической стратегии вы сможете захватывать не только планеты, но и всю галактику. Вам предстоит делать все, что угодно в этой масштабной стратегии. Скачать Planetary Annihilation через торрент можно на нашем бесплатном игровом сайте. Довольно масштабная стратегия получилась.

Сюжет

Действия этой игры разворачиваются на планете, которую вы осваиваете. Но теперь вам нужны ресурсы и вы должны собрать армию роботизированных организмов и космическую технику, чтобы иметь возможность нападать на соседние планеты. Уничтожайте все вокруг, используйте все шансы, чтобы покорить всю Солнечную систему. Вы формируете себе многочисленную армию роботов и атакуете планеты. Взрывайте, уничтожайте, захватывайте новые территории. Масштабность этой игры не знает никаких пределов.

Геймплей

Игра предусматривает вид сверху, тем самым вы увидите потенциальные дислокации ваших противников. Вы будете вести подрывную деятельность на планетах, используя бронированную военную технику. Так что взрывайте все, что увидите вокруг вас. Чем больше объектов вы сможете уничтожить, тем больше бонусов вы заработаете на развитие вашей армии железных воинов. Вы даже будете иметь возможность взорвать целую планету, не говоря уже об отдельных базах противника. Такого поворота событий вы еще не видели до сих пор. Игра Planetary Annihilation, скачать торрент которой вы можете бесплатно на нашем игровом сайте, насыщена военными космическими миссиями и операциями.

Интересные факты

Что интересно, игра предусматривает одиночный режим, так что вы должны постараться, ведь вы сами поведете за собой тысячное войско. Изучайте местности и рельефы, собирайте бонусы и ресурсы на уничтоженных вами планетах – тогда вы точно сможете разрушить целые галактики в этой игре!

Особенности Planetary Annihilation

  • Данные космических карт. Изучите карту, которая постоянно будет вашим помощником в игре, чтобы отыскать скрытые базы врага, да еще там можно будет добыть себе и ресурсы.
  • Масштабность действий. Вы сможете сформировать настоящую армию военных юнитов и повести их за собой, чтобы постепенно уничтожать планеты Солнечной системы.
  • Новые роботы и техника. Используя найденные современные технологии на локациях, вы сможете создать современную боеспособную армию, которая в считанные секунды сможет превратить планету в пепел.

Системные требования

  • ОС: Windows 7 64 bit и выше
  • Процессор: Quad Core и лучше
  • Память: 8 Гб
  • Видео: с поддержкой Shader 3.0 / OpenGL 3.2 +, 1 GB GPU RAM
  • DirectX: 9.0c
  • Место на диске: 3 Гб

Об игре

  • Год выпуска: 2015
  • Жанр: Стратегии / Игры на русском
  • Разработчик: Uber Entertainment
  • Издатель: Uber Entertainment
  • Язык интерфейса: Русский, Английский
  • Язык озвучки: Английский
  • Таблетка (Кряк): Вшита (CODEX)
  • Платформа: на РС

Информация о торренте

  • Ничего не вырезано, не перекодировано;
  • Игра обновлена до поледней версии;
  • Простая и быстрая установка.
  • Тип издания: RePack;
  • Версия игры — 1.3.2.

The Basics

Spawning

This is the first thing you’ll see when entering a game: a full view of the system. Note that two planets have a numbered arrow pointing to them and that in the top right system list three of the planets have a green icon. The green icons represent planets players can start on, while the numbered arrows represent the spawn options you have been assigned.

You then zoom in on the planets either by positioning your mouse over them and using the scroll wheel, or by clicking the planet in the system list.

To select a spawn location you click. Where you click within the spawn location determines where you land. Once you have selected your spawn location click Start Annihilation. After every player has made their selection, or after two minutes have passed, the game will start.

When playing with shared armies all players on the team see the same spawn locations, in all other modes every player gets unique spawn options. The AI selects spawns in the same way as you, if you have instructed it to spawn off-planet it will only do this if it has a spawn available on another planet.

The Commander

The first thing we see when we spawn is our Commander. This is the key unit in Planetary Annihilation; lose your Commander, or in shared army mode lose all your Commanders, and you are out of the game. It doesn’t matter how big your base is, if the Commander dies everything else dies too.

Players

In the top left is a count of the players and if we click it on we can see a list of who is playing. Any names in red indicate annihilated opponents.

Shared armies are represented by a single icon with multiple names listed next to it. Unshared teams have their icons placed adjacent to one another in the list.

System

The system name and a list of planets can be found in the top right. Clicking on a planet switches your view to that planet.

Under some planets you may see little engine icons, this indicates that this planet is a smashable. Build as many engines, or “Halleys”, on the planet as are indicated by the icons and you will be able to select another planet to annihilate, destroying everything on both worlds.

Sim Performance and Time Dilation

When the sim is under pressure the sim rate will slow down causing time dilation.

ie the sim time is slower than real time (this is not lag).

Sim performance depends on:

  • map
    • number of planets (sweet spot is under 8 unless they are tiny with MAX_PLANETS = 16 defined in media/server-script/sim_utils.js)
    • radius (recommended maximum size is 800 – 1000)
    • CSG (more CSG = more complex pathing and navigation)
  • number of armies
  • number of AIs
    • increase the difficulty before adding more
    • increase their eco modifier before adding more
  • number of units
  • number of unit interactions
  • number of projectiles
  • play style
    • hoarding units
    • area patrolling a large group of units
  • CPU
    • number of cores
    • single thread performance: https://www.cpubenchmark.net/singleThread.html
  • network usage (see below)

Games with large systems containing many big planets with lots of CSG and many players that hoard thousands of units are not going to perform well on any server.

Each shared team is considered to be a single army in the sim so a 5v5 shared is only two armies and will impact the sim less than a 5v5 unshared or 10 FFA.

Moving large groups of units will impact the sim with planet wide area patrol having the most impact.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Adblock
detector